Accent Bijuterii - Garanție

 

Condiții Garanție:

Întrucât ne pasă de mediul înconjurător am ales ca emiterea certificatelor de garanție să nu se mai facă în forma clasică tipărită, ci electronic.

Ce înseamnă asta ?

Comaccent srlOrice produs cumpărat de la noi de pe site beneficiază de garanție în conformitate cu O.G. 21/1992, cu Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, dar printarea documentului de garanție rămânând la latitudinea clientului, noi acceptând produsele ce fac obiectul garanției și fără acel certificat, fiind necesare doar câteva date pentru identificarea comenzii la noi în sistem ( numărul comenzii / numele și prenumele clientului / adresa de email / etc. ).

 

Eu totuși vreau certificatul clasic de garanție.

Ce e de făcut ?

Dacă totuși doriți o copie fizica dupa certificatul de garanție, vă punem la dispoziție un exemplar AICI. Tot ce trebuie să faceți este să îl printați și să îl completați dumneavoastră cu aceleași date pe care le-ați furnizat pentru comandă.

Conform legii 449/2003, art.21, alin.1, dacă doriți să primiți certificatul de garanție completat și stampilat de către noi vă rugăm să specificați acest lucru în formularul de contact.

 

Ce perioada de garanție au produsele comercializate pe site ?

Absolut toate produsele noastre beneficiaza de garanție 60 de zile.

 

Am probleme cu un produs. Ce am de facut ?

Dacă ai probleme cu un produs ce fac obiectul garanției este foarte simplu: contactează departamentul nostru tehnic folosind formularul din pagina de Contact si furnizează datele de identificare (numărul comenzii /numele /număr telefon /etc. ) cât și o descriere a lipsei de conformitate constatate. În cel mai scurt timp vă vom contacta pentru a stabili modalitatea de expediere a produsului la sediul nostru.

Comaccent srl Toate costurile de transport vor fi suportate de către S.C. Comaccent S.R.L în cazul produselor ce fac obiectul garanției. În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de reparare. Toate solicitările privind lipsa de conformitate se vor rezolva in maxim 10 zile din momentul in care produsul se află la noi in service.

În cazul în care este necesară înlocuirea produsului, S.C. Comaccent S.R.L o va face cu același model sau datorită variației stocurilor cu un model similar cu aproximativ aceeași valoare.

Termenul de garanție este din momentul livrarii produselor, conform datei menționate în factura fiscală /chitanță /bon fiscal /extras bancar /etc.       

Operațiunile de reparare efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Acceptarea în orice formă a produselor/serviciilor menționate în acest document reprezintă acceptarea termenilor și condițiilor de vânzare menționate în www.comaccent.ro (inclusiv politica de returnare).

Prin acceptare se înteleg, fără a se limita la urmatoarele: semnarea scrisorilor de transport curier, acceptarea termenilor și condițiilor în momentul comenzii, etc.

In conformitate cu OUG 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la data in care ati primit comanda, puteti sa returnati coletul fara nici o explicatie sau un motiv anume pentru retur.