Accent Bijuterii - Conditii de returnare

 

Vă permitem returnarea produselor și înlocuirea acestora cu alte produse, dar și returnarea lor în următoarele cazuri:

  • produsele prezintă deteriorări
  • produsele nu corespund cu comanda inițială

Produsele achiziționate la distanță:

 

Comaccent srlProdusele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucratoare de la denunțarea comenzii, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Comaccent S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 15 de zile de la data denunțării în scris a comenzii. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc. Încheierea unei comenzi are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

 

O.G. 130/2000 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică care achiziționează, utilizează sau consumă produse ori beneficiază de prestarea unor servicii, în afara activității sale profesionale, în baza unui contract încheiat cu un comerciant.

 

Produsele primite defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. Comaccent S.R.L. sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Condiții generale de returnare:

Comaccent srlProdusele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificari scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. Comaccent S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neîntelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului. Produsele nu se pot returna decât sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnării produsului. S.C. Comaccent S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Costul transportului produselor de la S.C. Comaccent S.R.L. către client și de la client către S.C. Comaccent S.R.L. revine în responsabilitatea clientului. Returnarea produselor la sediul firmei se poate face de luni până vineri în intervalul 10:00 - 17:00, sambată 10:00 - 16:00

De reținut

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil un număr de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.